Levering & Retours

Uw Levering

Al onze leveringen worden uitgevoerd door GLS Freight of GLS Parcel, afhankelijk van hoe groot uw bestelling is, wordt dat op palletformaat (Euro, Chep, Wegwerp,...) of per stuk afgeleverd. 

De transportkosten die u heeft betaald, dekken de levering van ons magazijn in Kontich tot uw aangegeven locatie. Indien u bij een eerste aanbieding van onze transporteur afwezig of gesloten bent wordt deze levering kostenloos heraangeboden op de volgende werkdag.

Breuk & foutieve levering

Elke levering bevat onze standaard zendnota. Hierop vindt u het detail van de levering en het aantal geleverde stuks. Gelieve de levering van onze transporteur goed te controleren voor dat u de zendnota of de leverbon van onze transporteur aftekend. Een afgetekende levering betekend dat u akkoord bent met de goederen die u ontvangt en de staat waarin deze zich bevinden.

Wijziging Leveringsadres

Wanneer de goederen nog niet uit ons magazijn zijn vertrokken kan u kostenloos het leveringsadres van uw bestelling wijzigen. Indien deze echter reeds onderweg zijn naar het door u opgegeven adres, kunnen er eventuele extra transportkosten worden aangerekend.

Afhaling aan ons magazijn

Indien u het wenst kan u uw bestelling kostenloos aan ons magazijn ophalen. Gelieve echter op voorhand te verwittigen wanneer u langskomt zodat we u een tijdstip van afhaling kunnen geven. Gelieve ook rekening te houden dat we geen betaalautomaat hebben. Voor de betaling verkiezen we een overschrijving vooraf, cash betaling gaat echter ook.

Leveringstermijn

Meestal bedraagt de normale levertermijn 2 à 3 werkdagen. Indien een product tijdelijk uit voorraad is wordt u hier niet van verwittigd, tenzij u dit specifiek aangevraagd heeft. Bij producten die uit voorraad zijn bedraagt de gemiddelde levertermijn 10 à 12 werkdagen.